Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от drigata
    относно смученето на въздух от нерегламентирано място,ще ви издам един ефикасен метод за проверка


    палите да работи на място,взимате един какъвто и да е спрей(дезодорант,вд и прочие) и пръскате около смукателният колектор,ако има пропуск ,за момент двигателя ще вдигне обороти,после ще възтанови работата си
    Пробвано няма промяна в работата на двигателя работи стабилни този проблем го има само при движение и то от 70 надолу като спреш на място и оборотите се стабилизират веднага и не мърдат.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #32
      добре ,какво общо има скороста с оборотите
      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

      Comment


      • #33
        освен сервото...............като работи на място и напомпиш спирачките мени ли оборотите
        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от drigata
          добре ,какво общо има скороста с оборотите
          Ами и аз н езнам колата "клати оборотите само когато е в движение по инерция предполагам че като се движи с по голяма скорост по инерция все пак кутията увлича двигателя в по голяма степен и затова са стабилни но примерно под 60 км/Ч като си по инерция или спираш оборотите играят. И аз чудя на какво може да се дължи.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #35
            а при натиснат съединител???????????????
            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от drigata
              а при натиснат съединител???????????????
              Като натисна спирачката на място не мени обороти а с натиснат съединител не съм пробвал.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #37
                При напомпване на педала на място не мени обороти а с натиснат съединител не съм пробвал ама се чудя може ли ако има малък пропуск от мембраната на сервото да прави так а пък при напомпване на педала на място да няма промяна в оборотите. Защото като помпя педала издава някакъв звук който не мога да опиша наподобява изпускане на въздух но педала си остава мек и не се променят оборотите а пък и повечето коли да страдат от пукнато серво ще проверя следващия път на сбирката дали и на колегите са така. А има ли как да замеря дали е наред сервото я дай някой акъл моля.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #38
                  с компресора,бе човек,надуваш го на 0.5бара и изчакваш ,ако падне налягането...............
                  145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                  Comment


                  • #39
                    Колеги гледам тука мнения всякакви та викам и аз да помогна с един съвет.Когато карах бензинова кола и аз имах такъв проблем-на място е добре но в движения като пусне6 по инерция и гасне.Проблема се оказа елементарен - не6то с горивната смес бе6е и при движение особено с по-голяма скорост се набива много въздух тъй като тръбата от която сму4е въздух е насо4ена напред.Сложиха ми една кривка за да не е отвора за вуздух срещу течението(движението)на колата и всичко се оправи.Дано и при вас е не6то така елемнтарно но не пре4и да пробвате-не струва нищо!
                    156 2,4jtd 99г

                    Comment


                    • #40
                      колегата е прав,един мой човек ми се оплака че има същия проблем и на него колата му е с спортен филтър който е насочен напред,но пък тогава когато скороста е по голяма проблема ще е още по осезаем
                      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                      Comment


                      • #41
                        И преди и след реплейсманта е по един и същ начин тя колата по принцип смуче въздух от под предния ляв фар оригинално. Ще пробвам някой ден сервото и ще споделя мнение.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #42
                          ОК.успех
                          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                          Comment


                          • #43
                            Няма спасение от тая работа, колкото по-бързо свикне човек да не го дразни токова по-добре. Аз не мога да си обясня движа се едвам едвам като мравка по инерция с 10 км и оборотите се клатят, колата си спира само щото надолнището свърши и оборотите се оправят. Нищо не натискам, нищо не правя, само мигам на парцали и си мърморя относно италиянските приумици в автомобилостроенето.

                            Сърцата са по-капризни от умовете.

                            Comment


                            • #44
                              днес малко се разрових относно невероятният проблем и открих че всички компове имат реална връзка с километража,по точно скоростомера,към компа се подава сигнал 11-14 волта,може би ако ви се направи диагностика в движение,може да се хване тъпият проблем
                              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                              Comment


                              • #45
                                Здравейте, при мен има същия проблем Тресе сутрин когато е студена, и дори гасне по светофарите. Когато дигне към 80 градуса и заспива! Сменил съм дебитомер, моторчето, ламбдата работи. Преди два месеца чистих дюзи и се оправи, но от около седмица започна наново

                                156 2.0 ТС

                                Comment

                                Working...
                                X